Սոնա Շահբազյան…;)

Գերգարնանային, գերուսումնական բլոգ

Գլուխ 7 April 17, 2014

Filed under: Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները — sonashahbazyan02 @ 6:39 pm

1.Պատկերացրու՝ դու ես Տոնինոյի փոխարեն, արդեն հոգնել ու ձանձրացել ես անտեսանելի լինելուց, քեզ մենակ ու անզոր ես զգում, ի՞նչ ելք կգտնեիր:

Ես գիտեմ , որ ամեն հարցումին էլ լուծում կա: Նախ խուճապի չէի մատնվի, և ես կհիշեի, թե ինչպես դարձա անտեսանելի ես դարձա իմ մեծ ցանկության շնորհիվ, և ես այնքան շատ կցանկանայի, որ վերջապես այն կատարվեր, էչ որ, երբ Տոնինոն իր տնայիները չէր արել շատ ուզեցավ դարնալ անտեսնալեի և տեսնում եք, որ դա կատարվեց, նույնն էլ հիմա ես այքան կցանկանայի, որ ցանկությունս կատարվեր:
2. Ի՞նչ ես կարծում՝ ինչո՞ւ Պաոլան տեսավ Տոնինոյին:

Իմ կարծիքով երկու հուսահատ մենակ մարդիկ միայն կարող են իարար հասկնալ, և իմկարծիքով Տոնինոին պեք էր այնպիսի մի մարդ, ով կարողանար հասկանալ և չնախատեր նրան: Եվ հենց այդ պահին էլ հայտնվեց աղջիկը, ով ինչ-որ չափով թեթևացրեց նրա հոգսը:

 

Leave a comment