Էպոսի ամփոփում
1. Վերհիշեք էպոսի բոլոր հերոսներին և թվարկեք Դավիթ, Մհեր, Սանասար, Բաղդասար, Ծովինար, Իսմիլ խաթուն, Վերգո, Ձենով Օհան, Մսրա Մելիք, Խալիֆա, ժողովուրդ, դահիճները, քահանա, Քւռկիկ Ջալալի,Գագիկ թագավոր, ծեր մարդ: 2. Բնութագրեք ձեր թվարկած հերոսներին` անդրադառնալով նրանց բացասական և դրական կողմերին: Դավիթը հիմար էր, բայց մեկտեղ շատ ուժեղ ու բարի, Մհեր դեռևս տասնհինգ տարեկանում կարողացավ հաղթել առյուծին, բայց նա նույնպես մի քիչ հիմար էր, որովհետև չգիտեր, թե ինչ է նշանակում առյուծ, չգիտեր, թե նա հեռվից է ուտում, թե մոտիկից, բայց նաև նա մտածում էր մարդկանց մասին, նա չթողեց, որ մադրիկ նրա հետ գան և կռվեն նրա հետ: Սանասարն ու Բաղդասարն շատ ուժեղ էին, նրանք ամեն կերպ ուզում էին պաշտպանել իրենց մորը: Ծովինարը շատ քաջ կին էր, նաև շատ խելացի:Իսմիլ խաթունը սիրում էր Դավթին, բայց նաև շատ խորամանկ էր, բայց չեմ կարող ասել, որ չար էր:Վերգոն լավ մարդ էր, ու շատ էր օգնոմ Ձենով Օհանին: Ձենով Պհանը նույնպես լավ մարդ էր, նա Դավթին իր աչքի լույսի պես էր պահում, ու երբեք նրա վրա չէր բղավում: Մսրա Մելիքը իրեն զսպում էր, որպեսզի Դավթին չսպանի, բայց նա մորը հարգելով չէր վնասում, բայց նաև զզվում էր դավթից, նա նախանձ էր ու ուզում էր տիրանալ Քուրկիկ Ջալալուն, և Հայաստանին:Խալիֆան վատ մարդ էր, նա ամեն կերպ ուզում էր իրենից թույլ պետություններից գումար վերցնել, և նաև անխիղճ էր: Ժողովուրդը շատ բարի էր, նրանք հասկանում էին փոքրիկ Դավթին, և օգնում էին Ձենով Օհանին, որ այդ դժվար դրությունից դուրս գա: Դահիճները նույնպես բարի էին, նրանց ձեռքը չէր գնում, որ սպանեին երեխաներին, բայց նաև հավատարիմ էին իրենց տիրոջը: Քահանան լավ մարդ էր նա սիրում էր Դավթին, բայց նա նույնպես պարտավոր էր հարգել նրա տիրոջ խոսքը: Քուռկիկ Ջալալին բարի էր ու ուժեղ: Գագիկ թագավորը սիրում էր իր ժողովրդին, նա համաձայն էր իր կյանքը վտանգի ենթարկել իր աղջկան ու ժողովրդին փրկելու համար: Նա վախենում էր տղաներից, բայց ի վերջո հասկացավ, որ տղաները բարի են: 3. Համեմատեք Ծովինարին և Իսմիլ Խաթունին, Մսրա Մելիքին և Սասունցի Դավթին, Գագիկ թագավորին և Բաղդատի Խալիֆային: Ծովինարը ազնիվ էր, իսկ Իսմիլ խաթունը խորամանկ: Մսրա Մելիքը նախանձում էր Դավթին, որովհետև նա շատ ուժեղ էր, իսկ Դավիթը չէր հասակնում, ու շատ ազնիվ էր: Խալիֆան խիղճ չուներ, սիկ Գագիկ թագավորը ազնիվ էր և մտածում էր իր ժողովրդի մասին:
Պատմություն. “Երևան” նախագիծ
Աբովյան փողոց
Սեբաստացու օրեր.Կրթահամալիր
Կրթահամալիրի հոմանիշները
Սեբաստացու տոն
Ես հպարտ եմ, որ սեբաստացի եմ: Սեբաստացին ունի իր իրավունքները և պարտականությունները: Սեբաստացու իրավունքների մեջ է մտնում, հարգել ուսուցչին, ակտիվ լիինել կայքում և այլն: Ես արդեն վեց տարի է սովորում եմ այս դպրոցում և զգում շատ փոփոխություններ: Հիմա դպրոցը շատը ավելի գեղեցիկ է, ուզում եմ ասել, որ մենք՝ սեբաստացիներս առաջ ենք գնում, ու համոզված եմ, որ առաջ ենք գնալու, ու էլի ավելի ենք գեղեցկացնելու մեր կրթահամալիրը: Ինչ հենց “Մխիթար Սեբաստացի” կրթահամալիր, այլ ոչ, թե մեկա այլ դպրոց: Ինձ կրթահամալիրում դուր է գալիս, այն, որ մենք ունենք ազատ մտածելու ու կարծիք հայտնելու հնարավորություն: Սիրում եմ մեր դպրոցի մթնոլորտը, երբ ես առաջին անգամ էի գալիս այս դպրոց, ավտոբուսից իջնելով, ինձ մոտեցավ իմ առաջին ուսուցչուհին՝ ընկեր Լուսինեն, նա ինձ տարավ մեր դասարան, իմ մայրիկը ինձ հետ չէր, շուրջ բոլորս անծանոթ դեմքեր էին, բայց ես այնքան շուտ մտերմացա նրանց հետ: Որովհետև այնտեղի բարձր դասարանցիները մեզ հետ այնքան մեղ ու բարի էին, որ նրանց հետ ընկերացանք: Ուզում եմ ասել, որ սեբաստացին պետք է սիրի իր կրտսեր ընկերոչը, և օրինակ դառնա նրա համար:
Սասունցիների հագուստը
Մայրենիի նախագիծ….. Հայկական Էպոս
Ճյուղ Ա. Սանասար և Բաղդասար
Տես մեր ենթակայքում